28 Μαρ 2015

ΚΑΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ AIRBUS. 8 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ Malaysia Airlines MH17 ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΔΝ ΕΧΟΥΝ ΔΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ GERMANWINGS ΔΩΘΗΚΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ!!!!!!!!


Συνεχίζεται ο διασυρμός του 28χρονου συγκυβερνήτη που ισχυρίζονται ότι προκάλεσε σκοπίμως τη συντριβή του Airbus A320 της γερμανικής εταιρείας χαμηλού κόστους Germanwings στις γαλλικές Άλπεις.
Μια «αφανής» μάρτυς ονόματι Μαρία Β. είναι η 26χρονη αεροσυνοδός που υποτίθεται είχε ερωτικό δεσμό με τον 28χρονο Α. Λούμπιτς, και η οποία μόλις πληροφορήθηκε το δυστύχημα, θυμήθηκε (4 μέρες μετά) μια φράση που της είχε πει ο πρώην φίλος της:
“Μια μέρα θα κάνω κάτι που θα αλλάξει όλο το σύστημα και τότε όλοι θα μάθουν το όνομά μου και θα το θυμούνται”.

Σύμφωνα με την πολύ σοβαρή εφημερίδα και καθόλου πρακτορική Bild, η νεαρή γυναίκα, η οποία δηλώνει “αφάνταστα σοκαρισμένη”, πετούσε επί πέντε μήνες πέρυσι μαζί με τον Λούμπιτς. Η σχέση τους διήρκησε μόνο εκείνη την περίοδο που δούλευαν μαζί και ποτέ δεν επισημοποιήθηκε.
Σημειώνει επίσης ότι χώρισε με τον Λούμπιτς καθώς όπως λέει “γινόταν ολοένα και πιο ξεκάθαρο ότι αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα. Στις συζητήσεις μας έχανε τον έλεγχο και μου φώναζε (…) Τη νύχτα ξυπνούσε και φώναζε ‘Πέφτουμε!’ γιατί έβλεπε εφιάλτες”.
Η αεροσυνοδός πιστεύει ότι αν ισχύουν τα συμπεράσματα των ερευνητών, ο Αντρέας Λούμπιτς έριξε το αεροπλάνο “επειδή κατάλαβε ότι λόγω των προβλημάτων υγείας του, το μεγάλο του όνειρο, να δουλέψει στη Lufthansa ως κυβερνήτης και ως πιλότος σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων ήταν πρακτικά αδύνατον να πραγματοποιηθεί”.
“Μιλούσαμε πολύ για τη δουλειά και τότε γινόταν κάποιος άλλος, εκνευριζόταν για τις συνθήκες εργασίας. Τα χρήματα δεν ήταν αρκετά, φοβόταν για τη σύμβαση του, υπήρχε υπερβολική πίεση”, αναφέρει, προσθέτοντας ότι ”ήταν ικανός να κρύβει από τους άλλους αυτά που του συνέβαιναν. Δεν μιλούσε πολύ για την αρρώστια του,”.

Υποστηρίζει ότι μόνο εξαιτίας της ακολουθούσε ψυχιατρική αγωγή και ότι παρά τα προβλήματά του, ο Λούμπιτς ήταν ένας “ευγενικός και ανοιχτός” άνθρωπος στη δουλειά, “πολύ τρυφερός” στις ιδιωτικές σχέσεις του, “ένας άνδρας που είχε ανάγκη ν’ αγαπηθεί”.
Γιατί όλη αυτή η ιστορία δεν ευσταθεί
Συμπληρωματικά στα όσα γράψαμε στο Γιατί βιάζονται να το ρίξουν σε αυτοκτονία του πιλότου;, υπάρχει και μια άλλη προσέγγιση στο θέμα ‘κατάθλιψη’ που αποδεικνύει ότι η αυτοκτονία δεν ευσταθεί.

Τα χαρακτηριστικά του ατόμου που η “άγνωστη” Μαρία… Πενταγιώτισσα υποτίθεται ότι περιγράφει 4 μέρες μετά το συμβάν, παρουσιάζουν έναν άνθρωπο υπέρ-ευαίσθητο: “ευγενικός και ανοιχτός”, “πολύ τρυφερός”, “δεν άντεχε την πίεση”, “φοβόταν την πτώση του αεροπλάνου”.
Όλα αυτά δείχνουν άνθρωπο συναισθηματικό, που αν παραδεχτούμε ότι έπασχε από χρόνια κατάθλιψη, δεν θα μπορούσε ποτέ να γίνει βίαιος προς τρίτους, παρά μόνο προς τον εαυτό του.
Ο καταθλιπτικός έχει ένα είδος υπερλειτουργίας του αριστερού ενεργειακού καναλιού που καταλήγει στο δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου (υπερ-εγώ), ενώ κάποιος βίαιος άνθρωπος, ή κάποιος φοβερά ενεργητικός, συνήθως έχει κάποια υπερλειτουργία του δεξιού ενεργειακού καναλιού, που καταλήγει στο αριστερό ημισφαίριο, το ΕΓΩ.

δείτε: Τα τρία ενεργειακά κανάλια και η εξισορρόπηση τους
Μεταπηδήσεις από κανάλι σε κανάλι γίνονται σε όλους τους ανθρώπους, συνέχεια κι ακατάπαυστα, με μικρές ή μεγάλες “στάσεις” σε ένα από αυτά. Αλλά ο “χρόνια καταθλιπτικός” δεν μπορεί να μείνει για ώρες ή μέρες στο δεξί κανάλι, να σχεδιάσει και να εκτελέσει μια μαζική δολοφονία αθώων, μαζί με την αυτοκτονία του, ως ένδειξη… θυμού; Εκδίκησης; Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στο ενεργειακά “αριστερό” άτομο! Η αυτοκτονία δεν γίνεται από θυμό, αλλά από απόγνωση, πόνο, ηττοπάθεια, απελπισία, μοναξιά, φυγή από πολύ έντονα και αβάσταχτα συναισθήματα και εσωτερικά αδιέξοδα. Οι δε αυτόχειρες γονείς που καμιά φορά ‘παίρνουν μαζί τους’ τα παιδιά τους, το κάνουν από μια -λαθεμένη, φυσικά- απόφαση να τα προστατεύσουν, να τα ‘γλυτώσουν’, να μην τα αφήσουν πίσω αβοήθητα.

Ως εκ τούτου, ακόμα κι έτσι ιδωμένη, η όλη ιστορία δεν ευσταθεί και είναι ντροπή, όχι μόνο να στιγματίζεται η μνήμη του νέου αυτού άντρα με ψέματα και πλαστές μαρτυρίες, αλλά και μια πολύ μεγάλη πλέον μερίδα ανθρώπων που πάσχουν τις μέρες μας -παγκόσμια- από κατάθλιψη, λόγω κακών κοινωνικών, αλλά και περιβαλλοντικών συνθηκών – κύρια αυτής της μόλυνσης από την ακτινοβολία που έχει εισβάλλει στον δυτικό κόσμο με απόλυτη βία και κυριαρχία (κινητά, κομπιούτερ, wifi, φουρνάκια, HAARP)
Κι ενώ η κάθε μπουρδολογία κάνει το γύρο του κόσμου, οι επί τόπου μάρτυρες που τις πρώτες μέρες, και όσο ήταν ακατέργαστο το δημοσιογραφικό υλικό, μιλούσαν για εκρήξεις και μαχητικά αεροπλάνα που φάνηκαν αμέσως στον ουρανό ή για εκρήξεις που έγιναν ΠΡΙΝ την πρόσκρουση του αεροπλάνου στο βουνό – όλες αυτές οι μαρτυρίες έχουν μαγικά εξαφανιστεί!
Επίσης κάνει εντύπωση η βιαστική -μέσα σε λίγες ώρες- διαπίστωση και βεβαιότητα των ΗΠΑ ότι “δεν πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια”. Μπα; Πόσο είστε τόσο σίγουροι και πως το ξέρετε αμέσως;

Πολύ απλά, γιατί μάλλον πρόκειται για “λάθος” κάποιας στρατιωτικής άσκησης και καλό θα ήταν να μην μπουν στο σενάριο υποψίες για εμπλοκής άλλων ομάδων ή χωρών.
Θα μάθουμε την αλήθεια ποτέ; Ίσως. Σε 50-60 χρόνια ο τότε πλανητάρχης να ομολογήσει το λάθος της χώρας του ή φιλικής χώρας και να ζητήσει συγνώμη. Συνήθως, τόσο τους παίρνει για τα we apology – εξομολόγηση για να μπορούν να φορτώσουν την πλάτη τους με φρέσκιες ενοχές!

Δεν συμφωνούν οι Γάλλοι

Ο στρατηγός της χωροφυλακής Ζαν Πιερ Μισέλ, υποδιευθυντής της δικαστικής αστυνομίας, θεωρεί το σενάριο αυτοκτονίας αρκετά σοβαρό, αλλά όχι και το μοναδικό.
H «προσωπικότητα» του συγκυβερνήτη του Airbus της Germanwings, Αντρέα Λούμπιτς, που φέρεται ότι έριξε εσκεμμένα το αεροσκάφος στις γαλλικές Άλπεις, είναι ένα σοβαρό σενάριο, δεν είναι όμως το μοναδικό, δήλωσε το Σάββατο στο Γαλλικό Πρακτορείο ένας Γάλλος ερευνητής στο Ντίσελντορφ.
Όπως σημείωσε, σε αυτό το στάδιο της έρευνας εξακολουθεί να μην υπάρχει ένα «συγκεκριμένο στοιχείο» στην ζωή του συγκυβερνήτη, όπως ένας ερωτικός χωρισμός ή ένα επαγγελματικό πρόβλημα, που θα μπορούσε να εξηγήσει μια σκόπιμη ενέργεια με στόχο την καταστροφή του αεροσκάφους.
Η δήλωση του γάλλου ερευνητή έρχεται λίγες ώρες μετά τις αποκαλύψεις της πρώην φίλης του συγκυβερνήτη της μοιραίας πτήσης.


© AllNewz

http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2015/03/blog-post_6331.html#ixzz3Vi5hJygE

kerberos-hellas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου