2 Οκτ 2015

Συγκέντρωση κατά της αύξησης του ΦΠΑ την Τετάρτη στη Ρόδο!

Ως ένας απλός πολίτης διαδηλωτής του καναπέ, όπως μας παρουσίασαν κάποιοι, βλέποντας όλοι αυτή την αδράνεια που υπάρχει για το θέμα του ΦΠΑ από τους τοπικούς βουλευτές της Δωδεκανήσου που εγώ τους ψήφισα να υποστηρίξουν τις απόψεις μου στο ελληνικό κοινοβούλιο, και βλέποντας ότι με αγνοούν επιδεικτικά εμένα και τον τόπο μου, ήρθε η ώρα να σηκωθώ από τον καναπέ μου κύριοι και αφού δεν μπορείτε να το κάνετε εσείς φοβούμενοι μήπως χάσετε τις καρέκλες σας και τις βουλευτικές σας έδρες, γιατί με αυτό σας απειλή η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, να ΑΝΤΙΔΡΑΣΩ και να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου.



Γνωρίζω πολύ καλά ότι σαφώς και δεν είμαστε οι πιο σωστοί που υπάρχουν στον πλανήτη σε θέματα φορολογίας. Όπως επίσης γνωρίζω ότι η φοροδιαφυγή σπάει ρεκόρ στην Ελλάδα κλέβοντας τα λεφτά του κράτους όπως για παράδειγμα γιατροί, δικηγόροι και αλλά επαγγέλματα, όχι βέβαια όλοι. Σε αυτούς τους μεγαλοκαρχαρίες ναι συμφωνώ ο πέλεκυς να είναι βαρύς . Όχι όμως σε ολόκληρο το νησί ή αν θέλετε και στα υπόλοιπα νησιά της Ελλάδας. Δεν φταίει σε τίποτα όλο το νησί να πληρώνει τις κλεψιές που κάνουν επιδεικτικά κάποιοι κύριοι εδώ και χρόνια εις βάρος του ελληνικού κράτους. Φτάνει πια ως εδώ, το ποτήρι ξεχείλισε, ο κόσμος έχει αγανακτήσει ακούγοντας εσάς τους ίδιους προεκλογικά να λέτε στα νησιά όσο ζείτε δεν υπάρχει θέμα ΦΠΑ. Έτσι έλεγαν θυμίζω στελέχη της συγκυβέρνηση σας ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Και έτρεχε ο φτωχός κόσμος να σας ψηφίσει γιατί σας πίστεψε. Όχι κύριοι η κοροϊδία τέρμα. Ο λαός πλέον θέλω να πιστεύω ότι ξύπνησε, ο νησιώτικος λαός δεν μπορεί να υποστεί τέτοια οικονομική ζημιά, το νησί βουλιάζει δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στα βασικά και εσείς μας αγνοείτε μετατρέποντας την ψήφο μας για όχι του ΦΠΑ σε ναι, άλλωστε το συνηθίζετε. Τελειώσανε τα ψέματα κύριοι και οι αυταπάτες. Είμαι ένας πολίτης μικρός και ασήμαντος και δεν ξέρω αν ακουστώ στα 28 μου χρόνια αλλά είμαι υποχρεωμένος απέναντι στην ιστορία του τόπου μου την Ρόδο που μου άφησε προίκα οι γονείς μου και θα την δώσω και εγώ στην συνέχεια στα παιδιά μου να ΑΓΩΝΙΣΤΩ. Καλώ λοιπόν όλο τον κόσμο την νεολαία, τους επιχειρηματίες, τους συνταξιούχους, τους συντοπίτες μου, τους τοπικούς παράγοντες, τον δήμαρχο κ Χατζηδιάκο, τον περιφερειάρχη κ Χατζημάρκο, τους εργαζόμενους, το εργατοϋπαλληλικό κέντρο Ρόδου τον κ. Εγγλεζο, τους ξενοδόχους, όλους, και εκείνους που γνωρίζουν τι σημαίνει για τον τουρισμό αυτή η αύξηση του ΦΠΑ κ τι σημαίνει για την οικονομία μας όλο αυτό. Τους καλώ λοιπόν όλους σε μια συγκέντρωση έξω από τον Ευαγγελισμό στο Μανδράκι την Τετάρτη 7/10/15 και ώρα 20:00 να μαζευτούμε όλοι κ να δηλώσουμε παρών σε αυτόν τον αγώνα, ας κάνουμε μια φορά εμείς την αρχή ας ξυπνήσουμε όλοι. Εγώ Κύριοι σηκώθηκα από τον καναπέ μου το ίδιο θέλω να πράξετε και ΕΣΕΙΣ.

www.blackmonday.gr

kerberos-hellas

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ

ΤΣΙΠΡΑΣ: ΔΕΝ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Ο ΦΠΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ, ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ. 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου