7 Δεκ 2013

ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΣΤΗΘΩ. ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ! ΒΕΒΑΙΑ ΕΜΕΙΝΕ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΒΡΑΧΟΣ ΣΤΗΝ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ (ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΣ) ΑΛΛΑ...ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ! ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΠΩΣ Ο ΠΡΟΓΝΟΣ ΤΟΥΣ Ο ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΑΛΛΙΩΣ...ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΒΑΨΕΙ!

 ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗ.
ΚΟΝΤΕΥΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ...ΜΕ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ!!! (ΧΑΧΑΧΑΧΑ)
 

«Ονομάζομαι ΟΛΑΜ ΜΠΕΡΙΘ εγεννήθην εις Ατλαντίδα το 18.680 π.Χ. και επέζησα της βυθίσεως του 9.680 π.Χ. διότι η μαμά μου με είχε στείλει να σπουδάσω «πολιτισμικές ανταλλαγές» στην Ευρώπη και Αφρική. Βέβαια ως παιδί παρεκτράπην και άλλαξα τον αδόξαστο στους Αιγυπτίους και στους Ίβηρες. Όχι και σπουδαία πράγματα δηλαδή, να κάτι πειραματάκια πάνω σε ζωντανούς Αιγύπτιους, κάτι καμπαλιστικά μαγικά με πνευματάκια στους Ίβηρες μετά από αφαίμαξη αρτηριών, κάτι διαχωρισμούς αιθερικού και αστρικού σώματος με τη βία για παραγωγή Ζόμπι στους Λίβυες, τέτοια αθώα τέλος πάντων ως παιδί.

Ως μορφωμένοι άνθρωποι θα ξέρετε ότι το 680 π.Χ. άρχισε στη... Βαβυλώνα η νέα σειρά των παγκοσμίων δυνάμεων και μετά από τις παιδικές μου αταξίες ως παιδί ήμουν υποχρεωμένος ν’αλλάξω όνομα και κατοικία. Μετακόμισα λοιπόν από τη Χεβρών στην Ούρ των Χαλδαίων και κυκλοφορούσα με το ψευδώνυμο «Ιεχωβά» διότι δεν μπορούσα να έχω 72 ψευδώνυμα. Στο σημείο αυτό διευκρινίζω ότι δεν είμαι κανονικό τέρας όπως ζητάτε στην αγγελία σας αλλά τέρας με 72 κεφάλια το ένα πιο άσχημο από το άλλο. Ναι. Που μείναμε; Ά ναι!

Μετακόμισα στην Ούρ το 2020 π.Χ. για να είμαι έτοιμος να μπω στο κόλπο του 680 π.Χ. με την άνεση μου ένεκα ότι έπρεπε να προετοιμάσω το έδαφος με κάτι ψιλοφόνους, κάτι ψιλοδιαφθορές και τέλος πάντων ως συνάδελφοι καταλαβαίνετε.
Αν έχετε ακούσει για τον Αβραάμ. Έχετε; Ε, δικός μου άνθρωπος ήταν. Αυτός έπαιζε το ρόλο του αηδιασμένου από «την ανομίαν» των Χαλδαίων και πήρε μερικούς ανθρώπους μου για «να τους εξαγάγει από την γην της ανομίας» την οποία ανομία εγώ με άλλους ανθρώπους μου δημιουργούσα διαβρώνοντας και εξαγοράζοντας τους άρχοντες των Χαλδαίων.

Εξερχόμενος ο Αβραάμ από την Ούρ συνάντησε τον άλλο άνθρωπο μου τον Μελχισεδέκ, εκείνον καλέ που δεν είχε ούτε μαμά ούτε μπαμπά κατά τας Γραφάς αλλά ήταν «απάτωρ και αμήτωρ». Μεγάλο κουμάσι ο Μελχισεδέκ και καθότις κρατάω μια ιεραρχία μύησης στους δικούς μου, κατεβαίνει και πείθει τους αμύητους ανθρώπους μου ότι είναι το σύμβολο του Παγκόσμιου Μεσσία που θα ερχόταν αργότερα, για να κυβερνήσει τον πλανήτη απ’τον ίδιο χώρο του Μελχισεδέκ, το Ισραήλ, «καθότις εκεί φυτρώνει ο Θεός τους Μεσσίες», «που δεν έχουν ανθρώπινο μπαμπά και μαμά».

Θα ρωτήσετε γιατί διάλεξα τη Γη του Ισραήλ για να πλασαριστώ. Ως πανούργος βεβαίως Έλλην που είσθε το καταλαβαίνετε ότι δεν μπορούσα να το παίζω δίποστο διαφθοράς με την Αίγυπτο και τη Μεσοποταμία αν δεν βρισκόμουν στη μέση. Το κακό είναι ότι οι Έλληνες από την Καφνόρ ή Κρήτη με όνομα Φιλισταίοι ή Παλαιστίνιοι έμεναν σαν άποικοι ακριβώς στην ίδια μέση, και αναγκάστηκα να παραφερθώ ως έφηβος αλλά πιστεύω ως συνάδελφος να μη κρατάτε κακία.
Και όντως ο δισέγγονος του Αβραάμ ο Ιωσήφ άνθρωπος μου κι’αυτός γίνεται το 1737 π.Χ. πρωθυπουργός της Αιγύπτου, καθότις τα Αιγύπτια κορόϊδα πίστεψαν ότι ήταν δούλος για πώληση και καθότις όχι δούλος δεν ήταν πολημένος απ’τα αδέρφια του αλλά λεβέντης με τα όλα του, με τα ντοκτορά οικονομίας, μετεωρολογίας και κυβερνητικής και γεωπονικής και ζωολογίας «παχέων και ισχνών αγελάδων» τέλος πάντων ήτο ικανός ως παιδί, και ικανώτατος μαρξιστής εφόσον κρατικοποίησε όλη την κτηματική περιουσία των Αιγυπτίων με τη μέθοδο «δώστε χωράφια για να φάτε στάρι».

Βεβαίως και εδώ ηναγκάσθην να παρεκτραπώ ως έφηβος διότι εφόσον είσθε και συνονόματος του παληού Οδυσσέα θα ξέρετε ότι αι συνθήκαι με υποχρέωσαν εφόσον το έπαιζα κοσμοκράτωρ να διαιρέσω τους έλληνες στα δύο για να σφαχτούν μεταξύ τους.
Μέχρι τότε οι Δελφοί κυβερνούσαν την Αίγυπτο ως ελληνική αποικία και ο Τρώος ή Τροία κυβερνούσε την Μεσοποταμία πάλι ως ελληνική αποικία. Τώρα αν λογαριάσετε ότι Δελφοί και Τροία ήταν πρωτεύουσες αντίστοιχα της «θήλεως» και «άρρενος» Ελλάδος δεν είχα παρά να βάλω μια ρουφιανιά στο ζευγάρι ώστε να σφαχτή κι εγώ να γελάω.

Έχοντας εγώ διαβρώσει με ανθρώπους μου τα ιερατεία των αποικιών Αιγύπτου και Μεσοποταμίας δεν είχα παρά να σπέρνω ρουφιανιές που έφταναν μέχρι των μητροπολιτικών ιερατείων Δελφών και Τροίας ως «εμπιστευτικαί πληροφορίαι». Τιουτοτρόπως το υφιστάμενο ιερατείο Αιγύπτου έστελνε τέλεξ εις προιστάμενο ιερατείον Δελφών: “Το και το υπό εχεμύθειαν. Η Τροία ετοιμάζει πόλεμο κατά Δυτικής Ελλάδος». «Και ως μαντεύσατε ανάλογον τέλεξ έστελνα εγώ από Μεσοποταμία προς Τρωάδα: «Το και το υπό εχεμύθειαν. Οι Δελφοί ετοιμάζουν πόλεμον κατά Ανατολικής Ελλάδος». Και οι έλληνες των δύο κέντρων τραβούσαν τα μαλλιά τους και έλεγαν: “Μα γιατί, τι κάναμε στους αδελφούς μας της Τροίας και ετοιμάζουν πόλεμο εναντίον μας; Μα γιατί, τι κάναμε στους αδελφούς μας των Δελφών και μας ετοιμάζουν πόλεμο;”

Για να μη τα πολυλογώ, 150 χρόνια άντεξαν οι Έλληνες τη ρουφιανιά και στο τέλος έσπασαν. Και γύρω στο 1500 π.Χ. τα δύο κέντρα άρχισαν να λένε: «Αφού η Τροία θέλει πόλεμο θα τον έχει.» «Αφού οι Δελφοί θέλουν πόλεμο θα τον έχουν». Έλειπε μόνο η αφορμή για να σφαχτούν μεταξύ τους οι Έλληνες και την έδωσε άνθρωπος μου στο ιερατείο Τρωάδος: “ΣΕλένη, δεν σημαίνει θηλυκή ΣΕλλάς Δελφών;”. «Ορθώς» απάντησαν οι έλληνες της Τροίας.» Αν κλέψετε την ΣΕλένη του Μενέλαου, λένε οι θεοί της Τροίας, η Σελένια Σελλάς θα χάσει κάθε ικανότητα για πόλεμο εναντίον της Τροίας. Θεοί «έφη.»

Κι’άλλος άνθρωπος μου προωθημένος απ’την Αίγυπτο του Ιωσήφ στους Δελφούς ειδοποιεί: «ΣΕλένη δεν σημαίνει θηλυκή ΣΕλλάς Δελφών; Οι Τρώες έκλεψαν την ΣΕλλένη του Μενέλαου για να κλέψουν το πνεύμα και τη δύναμη των Δελφών. Πρέπει οι Έλληνες Δελφών να εκστρατεύσουν στην Τροία για να πάρουν πίσω την χαμένη τους δύναμη. Θεοί «έφη».

Τα υπόλοιπα τα ξέρετε. Από σας δεν κρύβω τίποτα όπως βλέπετε καθότι ανώφελον εφόσον συνονόματος του πανούργου Οδυσσέα. Διότι όντως ο Οδυσσέας έχοντας μυριστεί ότι σκάρωνα στις πλάτες των Ελλήνων πολλάκις τσάτισε τους ιερείς μου με όσα υπενοούσε με υπονοούμενα και αφού είδε και αποείδε ότι μετέστρεφε τους έλληνες να πάψουν την αιματοχυσία συντόμευσε το μαρτύριο όλων των Ελλήνων δίνοντας τη χαριστική βολή για να πεθάνει με αξιοπρέπεια το θανάσιμο πληγωμένο θηρίο της Τρωάδος ή άρρενος Ελλάδος.

Βεβαίως έκλαψε πικρά ο Οδυσσέας κι αηδιασμένος περιπλανήθηκε στις θάλασσες αρνούμενος να γυρίση στην Ιθάκη όπου το τοπικό ιερατείο τον είχε υποχρεώσει να εκστρατεύσει ενάντια των αδελφών του της Τρωάδος. Αν όλοι οι έλληνες ήταν πανούργοι σαν τον Οδυσσέα θα βρισκόμουν σε πολύ δύσκολη θέση, δηλαδή ας μη κρυβόμαστε δεν θα κατάφερνα τίποτε. Πάντως εγώ τη δουλειά μου ως Μπένεν Μπερίθ ψευδώνυμον Ιεχωβά την έκανα και πολύ το χάρηκα το ζεστό αίμα των ελλήνων που χάθηκε στο χώμα της Τρωάδος, χώρια δηλαδή που εφόνευσα ασυζητητί τον άρρενα ελληνισμό Τρωάδος και έμεινε μόνη και ξεκάρφωτη η θηλυκή Ελλάς Δελφών να κλαίει τη μοίρα της. Συγχωρείστε μου το κυνικό ύφος αλλά έτσι με ανάθρεψε η μαμά μου στην Ατλαντίδα, αιμοβόρο και κυνικό. Στο κάτω κάτω το χρωστούσα στους Έλληνες γιατί ποτέ δεν ξέχασα τον όλεθρο που προκάλεσαν στα στρατεύματα της Ατλαντίδος όταν το 11.000 π.Χ. αποβιβάστηκαν στις ακτές της Ιβηρίας για να καταλάβουν την ήπειρο Ευρώπη. Μας "έριξαν κυριολεκτικά πίσω στον Ατλαντικό Ωκεανό από όπου είχαμε έρθει". Κρίμα γιατί ήταν μια πολύ οργανωμένη επιχείρηση και αν πετύχαινε θα είχα κατακτήσει τον κόσμο εδώ και 13.000 χρόνια. Τέλος πάντων και τώρα καλά είναι.

Οφείλετε όμως να ομολογήσετε ότι οι Έλληνες φέρθηκαν πολύ άσχημα στη μαμά μου και εγώ ως παιδί είχα ψυχικά τραύματα εξ’αιτίας του τιούτου γεγονότος. Διότι «η μάνα είναι μία» καθώς λέτε οι σύγχρονοι έλληνες και τη μαμά μου την πεθάνανε οι Έλληνες κι’εγώ ως παιδί έκλαψα χτυπήθηκα και ορκίσθηκα εκδίκηση να μην αφήσω Έλληνα ζωντανό πάνω στον πλανήτη.
Προσπαθήστε να με νοιώσετε. Και πήτε μου «αν έχω δίκηο». Διότι μετά την εξολόθρευση των στρατευμάτων της μαμάς Ατλαντίδος απ’τους Έλληνες το 11.000 π.Χ. στην Ιβηρική χερσόνησο, η μαμά αποφάσισε να ξεκαθαρίση με τους έλληνες με μια περιποιημένη επίθεση πυρηνικών πυραύλων διότι καθώς θα ξέρετε απ’τον αναθεματισμένο τον Αισχύλο που τα μαρτύρησε, μόνο τα κορόϊδα πιστεύουν ότι τα πυρηνικά είναι καινούργια εφεύρεση.
Ως τότε δεν υπήρχε η θάλασσα που σήμερα ονομάζετε Μεσόγειος αλλά ήταν όλη στεριά εκτός απ’την Αδριατική λίμνη και τον Εύξεινο Πόντο. Κι’ όλη αυτή η στεριά ονομαζόταν Αιγηίδα Ελλάς κι ήταν ελληνική επικράτεια χώρια τώρα απ’την Τρωάδα Ελλάδα που άρχιζε απ’όπου σήμερα τα νησιά του Αιγαίου κι’έφτανε μέχρι τον Ευφράτη στον Περσικό Κόλπο.

 

Μετά την πυρηνική επίθεση της μαμάς Ατλαντίδος εναντίον όλου αυτού του κολοσσού που διέλυσε το στρατό της Ηπείρου Ατλαντίδος, δημιουργήθηκαν τέτοιες ηλεκτρομαγνητικές πυκνώσεις ακτινοβολίας στην ελληνική Αιγιήδα και Τρωάδα που με τις επακόλουθες πυκνώσεις βαρομετρικών χαμηλών έβρεχε στην Ελληνική επικράτεια επί μήνες σαν καταράκτης. Αυτά έγιναν το 9.600 π.Χ. και πολύ το χάρηκε η μαμά μου που έπνιξε τους Έλληνες σαν ποντίκια για να μπορώ να λέω εγώ σήμερα εις τας Γραφάς ότι «ο Ιεχωβά έκαμε τον κατακλυσμό και έσωσε μόνο τον Νώε στην Κιβωτό».
Αλλά η μαμά καθ’ότι απεδείχθη έκανε λογαριασμούς χωρίς τον πανδοχέα, διότι οι αναθεματισμένοι και τρισκατάρατοι Έλληνες είχαν ισχυρότερα όπλα από εμάς και μας το είχαν πει.
Και να πως πέθανε η μαμά θεός σχωρέστην, δηλαδή τρόπος του λέγειν καθότις η μαμά ήτο η μεγαλύτερη πουτάνα στην ιστορία του πλανήτη και ζούσε πίνοντας το αίμα άλλων λαών, πώς να σχωρεθή, αφού και μένα ως παιδί με έμαθε να πίνω το αίμα των λαών και αυτό κάνω ως σήμερα εις μνήμην της μαμάς.

Είχαν λοιπόν οι Έλληνες όπλα αντίθετα από τα δικά μας. Ενώ εμείς προκαλούσαμε πυκνώσεις ακτινοβολίας διασπάζοντας την ύλη, οι Έλληνες, το «έμαθα εκ των υστέρων, είχαν εφεύρει συσκευές υλοποιήσεως της ακτινοβολίας που απορροφούσαν από το περιβάλλον προκαλώντας αραιώσεις ακτινοβολίας στο περιβάλλον.
Εδώ που τα λέμε αυτά δεν ήταν επιθετικά όπλα αλλά συσκευές με τις οποίες οι Έλληνες αραίωναν τα βαρομετρικά χαμηλά όταν δεν χρειαζόταν βροχή για τη γεωργία τους κι’έτσι διατηρούσαν στη χώρα τους αιώνια άνοιξη. Ή αραίωναν τα ηλεκτρομαγνητικά χαμηλά του γήινου φλοιού που προκαλούν τους σεισμούς. Που να φανταστεί η μαμά ότι αυτές οι συσκευές όταν δούλευαν στο φούλ ήταν ικανές να δημιουργήσουν τέτοια ηλεκτρομαγνητική αραίωση, που πολλές μαζί να μπορούν να προκαλέσουν απώλεια στηρίξεως ολόκληρης ηπείρου ένεκα αραίωσης της συνοχής του υπεδάφους της.

Και τόσο κακοί ήταν οι Έλληνες. Αφού είδαν ότι θα πνίγαμε στο νερό όλη την Αιγηίδα και Τρώαδα, εστίασαν από κάθε σημείο της επικράτειας τους όλες τις δαιμονισμένες μηχανές τους επάνω στη μαμά. Και τότε μέσα σε μια νύχτα η μαμά Ατλαντίδα χάνοντας τη στήριξη του υπεδάφους της πνίγηκε ως αμαρτωλή γάτα.
Και σας ερωτώ έπρεπε να κάνουν οι Έλληνες τοιούτον τι; Διότι μη λέμε μαλακίες το «οφθαλμόν αντί οφθαλμού» και το «πνιγμόν αντί πνιγμού» είναι ρητό της μαμάς και δεν επετρέπετο εις τους έλληνες να παραφερθούν τοιουτοτρόπως. Διότι είναι άτιμον πράγμα να μη σε ειδοποιεί ο εχθρός ότι έχει όπλα ισχυρότερα από τα δικά σου.

Ούτε λοιπόν πνιγείσης της μαμάς ως γάτος εν μπουγιέλω εξ αιτίας της ελληνικής πανουργίας, ναι, έπαυσαν οι πύραυλοι μας να εκτοξεύονται διότι δεν είχαν εφευρεθή ακόμα τα πυραυλοφόρα υποβρύχια. Τώρα που την πάθαμε μια φορά αναγκάσθημεν να τα εφεύρωμεν διότι ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται εφ’όσον υπάρχουν έλληνες. Διότι κάτι ακούω τελευταίως για κάτι συσκευές αραιώσεως που κατασκεύασαν έλληνες της Ιωλκού με βάση τη θεωρία του «εικοσιτετραέδρου ως παλομένου διπόλου δύο δωδεκαέδρων». Λες να μου τις εστιάσουν από Πήλιο και Κρήτη και Πελλοπόνησο μεριά και να μου κάνουν το Ισραήλ προέκταση της Μεσογείου δια βυθομετρήσεις;;;
Διότι όχι τίποτε άλλο αλλά περιελθών την Γην εγκατεστάθην εν Ιερουσαλήμ, και αποβιώσαντος εμού κανένας μπάσταρδος απ’τους ανθρώπους μου δεν έχει όρεξη να το παίζει κοσμοκράτωρ και είναι κρίμα τόσο αίμα να πάει χαμένο. Διότι υπό εχεμύθειαν αν έχω εγώ σφάξει ανθρώπους μου δια την «ιεράν υπόθεσιν, ώστε να βγαίνω μετά και να λέω «σφάξατε το ένα μου παιδί, επομένως αυτό που ζει θα μου το κάνετε πρωθυπουργό σαν αποζημίωση ολοκαυτώματος του νεκρού, αλληλούια.».
Θα ήτο εντελώς άδικον να την πάθω εκ δευτέρου από μια χούφτα Έλληνες επιστήμονες τη στιγμή που πίστευα ότι κρατάω στα χέρια μου όλη την τεχνολογία του πλανήτη. Διότι αν αληθεύουν τοιαύται φήμαι τότε θα πρέπει οι μηχανικοί μου να ενισχύσουν τα θεμέλια Μόσχας και Ουάσιγκτον και Βερολίνου ως υπαρχηγείον μου μετά την Ευρωπαϊκήν Ένωσιν.
Διαταύτα παρακαλώ εσάς ως πανούργον Οδυσσέα πληροφορηθείτε εις ποιας κορυφάς Όρεων ποίων χωρών οι τρελοί της Ιωλκού έχουν εγκαταστήσει τας σατανικάς των μηχανάς του Σατανά υφ’εμού εφευρεθέντος.

Διότι όταν ακούω δωδεκάεδρον παλόμενον ηλεκτρομαγνητικά ως εικοσιτετράεδρον μου εμπαίνουν ψίλοι στ’αυτιά ότι ο μαλάκας ο Ιουστινιανός δεν καθάρισε όλους τους δασκάλους της Σχολής του Πλάτωνα που ήξεραν τι εστί δωδεκάεδρον. Και του είχα δώσει λεπτομερείς οδηγίες του μαλάκα μέσω του Πατριάρχου: “Δεν θ’αφήσεις ρουθούνι στη Σχολή. Θα κατασφάξεις από δάσκαλο ως μαθητή κατά τα πρότυπα των Γραφών ότι κατεσφάξαμεν την Ιεριχώ». «Ναι» μου είπε το ζώον αλλά μανθάνω ότι στην Ιωλκό και εις άλλες πόλεις της Ελλάδος οι Έλληνες κατασκεύασαν μηχανάς ηλεκτρομαγνητικώς παλομένων δωδεκαέδρων, οπότε εν έτει 1985 καθίσταμαι κορόιδο. Ποιος; Εγώ ο Μπένεν Μπερίθ, ψευδώνυμον «Ιεχωβά».

Λες πάλι να εξέφυγεν κανένας πάπυρος απ’την βιβλιοθήκην της Αλεξάνδρειας; Δεν το νομίζω διότι όταν εκαίγετο πυρποληθείσα οι άνθρωποι μου ήταν εκεί επιστατούντες την καλήν καύσιν.
(ΒΛΕΠΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΒΟΜΒΑ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ (ΚΑΨΙΜΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ) - ΠΩΣ ΜΑΣ "ΦΥΤΕΨΑΝ" ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ!) Ψιλιάζομαι ότι οι μπάσταρδοι Δραβίδες της Νότιας Ινδίας μου την έκαναν τη δουλειά διότι οι Δραβίδες είναι έλληνες που έφυγαν στην Ινδία μετά τον καταποντισμό της Αιγηίδας. Αυτοί μετέδωσαν στους Έλληνες της Ιωλκού τις επιστημονικές γνώσεις των μηχανών που έπνιξαν τη μαμά μου. Και τώρα πώς να το μαζέψεις το νερό; Διότι εγώ στην προσπάθεια μου να σβήσω την Ελλάδα πήρα όλους τους Έλληνες επιστήμονες και τους σκόρπισα στις τέσσερις γωνίες της Γης. Ξέρω εγώ αν οι τρελοί της Ιωλκού έχουν στο μεταξύ δώσει τα πάντα στους Έλληνες της Ν.Υόρκης και της Κύπρου; Να μου διαλύσουν δηλαδή τις εγκαταστάσεις του Κανάβεραλ και της Γάζας τα δικά μου θύματα;

Διότι του Σατανά εφ’εμού επινοηθέντος τα διαβολικά αυτά μηχανήματα θα πρέπει να έχουν εμβέλεια 50.000 χιλιομέτρων, όπερ μεθερμηνευόμενον από την Κύπρο μου καταστρέφουν το Μπαϊκονούρ της ΕΣΣΔ.
Λες να έχωμεν καθιζήσεις και κουνήματα;
Εξέφυγον όμως του θέματος και με συγχωρείτε αλλά με καίει και άπαξ και κατακαώ καθίσταται άχρηστον και το παρόν βιογραφικό σημείωμα διότι τι θα προσλάβετε άμα κατακαώ με αντιλαμβάνεσθε;

Φταίω εγώ που για να διαβρώσω τα έθνη μπερδεύοντας πολιτισμούς και θρησκείες ίδρυσα τουριστικάς λεωφορειογραμμάς Αθήναι-Δελχί με φθηνόν εισητήριον.
Είχαμεν μείνει λοιπόν εις την κατεστραμένην Ελλάδα Τρωάδος με το ζεστό αίμα των Ελλήνων αλληλούια. Δεν φταίω εγώ, ήταν μέσα στο παιχνίδι που μου έμαθε η μαμά. Εξ’ άλλου δεν φταίω εγώ που οι Έλληνες δεν ήξεραν εβραϊκά για να διαβάσουν εις τας γραφάς το «θα στρέψω τα τέκνα σου Σιών εναντίον των τέκνων σου Ελλάς».
Και βεβαίως δεν μπορούσαν ακόμα και να ήξεραν εβραϊκά διότι δεν είχα ακόμα ξαμολήσει το αλάνι τον προφήτη Ζαχαρία να γράφει στο 519 π.Χ. : “Χαίρε σφόδρα θυγατέρα Σιών, αλάλαζε θυγατέρα Ιερουσαλήμ. Ιδού ο βασιλεύς σου έρχεται προς σε. Αυτός είναι δίκαιος και σώζων. Είναι πράος και καθήμενος επί όνου και επί πώλου υιού υποζυγίου».
Τζά και ο Χριστούλης με υπενοούμενα. Και συνεχίζει το αλάνι ο Ζαχαρίας: “Διότι ενέτεινα τον Ιούδαν εις εμαυτόν ως τόξον. Ισχυρώς ενέτεινα τον Εφραϊμ και εξήγειρα τα τέκνα σου Σιών κατά των τέκνων σου Ελλάς.» Τέτοια ωραία έγραφε το αλάνι στο κεφάλαιον θ’ εδάφιον 9 και κάτω, και μαστούρωναν από μίσος φυλετικόν οι άνθρωποι μου έναντίον των ελλήνων.

Και για να μην παραπονιούνται Αίγυπτος και Μεσοποταμία όπου οι γενικές αντιπροσωπείες μου, συνέχιζε το αλάνι όντως μεγάλο αλάνι: “και θέλω (εγώ ο Ιεχωβά Μπενενμπερίθης) επαναφέρει αυτούς (τους Ισραηλίτες) εκ της γης Αιγύπτου και θέλω συνάξει αυτούς εκ της Ασσυρίας. Και θέλω φέρει αυτούς εις την γην Γαλαάδ και εις τον Λίβανον, και δεν θέλει εξαρκέσει εις αυτούς». Τζά και τα υπενοούμενα για ξεπάστρεμα των Λιβανέζων. «Και θέλει περάσει δια της θαλάσσης (των εθνών) εν θλίψει (σφάζοντας τα έθνη) και θέλει πατάξει (σφάξει) τα κύματα της θαλάσσης (εθνικές μειονότητες) και πάντα τα βάθη του ποταμού (άρρενα τμήματα εθνών π.χ. Τροία) θέλουσι ξηρανθή, και η υπερηφάνεια της Ασσυρίας θέλει καταβληθή και το σκήπτρον της Αιγύπτου θέλει αφαιρεθή.» Τζά οι Α’ και Β’ Παγκόσμιοι πόλεμοι. Τζά ο πόλεμος Ιράν – Ιράκ, τζά και οι φαντάροι μου USA στην Αίγυπτον»

«Και αλλογενής θέλει καθήσει εν τη Αζώτω και Γάζα και Ακκαρών και Ασκαλών (ελληνικές πόλεις) και θέλω αφαιρέσει την υπεριφανίαν των Φιλισταίων (Παλαιστινίων ελλήνων κατοίκων). Και θέλω αφαιρέσει το αίμα αυτών από του στόματος αυτών (θα πεθαίνουν χύνοντας αίμα από το στόμα) Κεφάλαιον Θ’εδάφιον 5,6,7.
Τζά λοιπόν και η σφαγή των Παλαιστινίων ελλήνων.
Βεβαίως όλα αυτά εγράφησαν το 519 και δεν μπορούσαν να τα ξέρουν οι έλληνες του 1500 π.Χ. στην Τροία και στους Δελφούς.

Είχαμε μείνει λοιπόν στο ζεστό αίμα των ελλήνων της Τροίας. Με τόσο αίμα έφτανε να ξεδιψάω αιώνες αλλά για να τελειώσει το σχέδιο έπρεπε να σφάξω κι’άλλους έλληνες κι’άλλα έθνη.
Έτσι την εποχή που τελείωσα τη σφαγή των ελλήνων στον εμφύλιο πόλεμο της Τροίας ήμουν έτοιμος να εγκατασταθώ στο υπογάστριο της Τρωάδος. Διότι ως αντιλαμβάνεσθε δεν μπορούσα να το κάνω αυτό όσο άνωθεν της Φιλισταίας ελληνικής Παλαιστίνης ζούσε ο κολοσσός του άρρενος ελληνισμού Τρωάδος.
Έτσι λοιπόν μετά από μια περιποιημένη σφαγή των πρωτότοκων των Αιγυπτίων και την καθολική διάλυση του κράτους της Αιγύπτου, το Ιωσηφάκι, μέγας σφαγέας άνθρωπός μου κι’αυτός, παίρνει μια νύχτα του 1513 π.Χ. τους ανθρώπους μου για να τους εξάγει «από την ανομία της Αιγύπτου» ανομίαν και παραλυσία που το ιερατείο μου είχε προκαλέσει.
Το Ιωσηφάκι στέγνωσε το αίμα στα ρούχα του στον ήλιο της ερήμου αλλά μάπας ών από γεωγραφία χάθηκε 40 χρόνια στην έρημο διότι δεν ήταν εύκολο πράγμα να κρατήσεις πορεία με ένα συρφετό μερικών εκατομμυρίων ξυπόλυτων που ο καθένας τραβούσε το δρόμο του.
Εξ’ άλλου η καθυστέρηση ωφέλησε, γιατί το Ιωσηφάκι είχε καιρό για να κατασφάξει στην άμμο της ερήμου όσους δυστροπούσαν στο σχέδιο κι’ήταν έτοιμοι να γυρίσουν με το πρώτο καραβάνι στην Αίγυπτο.
Στο τέλος των 40 ετών τους είχε κάνει αρνάκια οπότε ο «Ιεχωβά» δηλαδή εγώ «τους ξαναέδειξα το δρόμο». Εν τω μεταξύ είχαν ρημάξει τα καραβάνια και τις οάσεις και τις φυλές της ερήμου και τις παραθαλάσσιες πόλεις των ελλήνων για να μετριάσουν την πείνα τους, και όλα αυτά γράφονται κωδικά ως «μάννα εξ’ουρανού που έριχνε ο Ιεχωβά», δηλαδή εγώ. Θαύμα καταγράψαν οι μόρτες μου το πέρασμα της Ερυθράς, θαύμα του κώλου δηλαδή εφόσον το ιερατείο των Αιγυπτίων είχε για λογαριασμό μας υπολογίσει μέχρι δευτερολέπτου τις αμπώτιδες και τις πλημμυρες και τα περάσματα της Ερυθράς.


Κι’εδώ άρχισαν τα ωραία με τον Ιησού του Ναυή, συνονόματου του Χριστούλη και μεγάλο καθήκι καθότις έσφαξε περισσότερους από ότι του είχα πει του μπάσταρδου και με εξέθεσε διεθνώς. Ποιόν; εμένα τον Μπένεν Μπερίθ ψευδώνυμον Ιεχωβά Αδωνάϊ.

Το μακελειό άρχισε το 1473 για να μπορούν σήμερα τα βιβλία των Μαρτύρων του Ιεχωβά και των Ορθοδόξων να γράφουν: «Πρέπει να διεξαχθούν αποφασιστικές μάχες και να κερδηθούν με την επέμβαση του ίδιου του Ιεχωβά με ισχυρά θαύματα υπέρ του λαού του, για να εκπληρώσει την επαγγελία του να τους εγκαταστήσει στη Γη. Αναμφισβήτητα, τα συναρπαστικά (SIC) αυτά γεγονότα, που τόσο εξέχουν στην πολιτεία (SIC) του Ιεχωβά προς τον λαό του, πρέπει να καταγραφούν, και μάλιστα από ένα αυτόπτη μάρτυρα. Ποιος καλύτερος (SIC) άνδρας μπορούσε να υπάρξει γι’αυτό από τον ίδιον τον Ιησούν (του Ναυή) τον διορισμένον (SIC) από τον Ιεχωβά ως διάδοχον του Μωυσέως.» Τέτοια ωραία γράφουν τα αλάνια μου του Μπρούκλυν διά τον μεγαλύτερο σουγιά της Μεσογείου, πρόδρομο του Μπεγκίν. Τριαντα ένα πολιτισμούς κατέστρεψαν τα παλληκάρια μου κι’αναμεσά τους οι πόλεις Ιεριχώ, Χεβρών, Ιαρμούθ, Λαχείς, Εγλών, Μακκηθά, Λιβνά, Λεβείρ, και Ασώρ, πόλεις των 100.000 κατοίκων. Κι’ανάμεσά τους η πόλη Ιερουσαλήμ με τον έλληνα βασιλειά «Άδωνι» (Αδωνισεδέκ). Βεβαίως το σκεπάσαμε το σκάνδαλο γράφοντας εις τας Γραφάς ότι ο Θεός Ιεχωβά διέταξε τη σφαγή των απίστων, και ο ίδιος ο Ιεχωβά Θεός θαυματούργησε για να συντονίσει τη γενοκτονία, αλλά θαύμα του κώλου πάλι δηλαδή εφόσον δεν ήμουν Θεός αλλά η υπέρτατη εξουσία του Ισραήλ, ήτοι 72 μαύροι μάγοι ραββίνοι μιας κάποιας ηλικίας τέλος πάντων, ήτοι το Σανχενδριν κοινώς Συνέδριον.

Γιατί αν ήμουν Θεός που λέει και το τραγούδι θα μπορούσα να θαυματουργήσω και για την καταστροφή των παραλίων ελληνικών πόλεων Ακατών, Ασκαλών, Γάζα, Τύρος και Σιδών. Δεν γινόταν όμως τίποτε διότι εκεί οι πολεμιστές έλληνες άξιζαν ο καθένας τους όσο πενήντα Καβιρού απ’τους δικούς μου ξεβράκωτους, καβιρού μας λέγαν οι ντόπιοι καθότις μοιάζαμε με μια μάζα πεινασμένα και λυσσασμένα καβούρια, τέτοια πείνα είχαμε και τόσο μίσος, να! το γράφω και μου σηκώνεται η χολή.
Εν πάσει περιπτώσει το χαμένο κορμί ο Ιησούς του Ναυή έσφαξε πάνω από έξη εκατομμύρια ανθρώπους ενώ του είχα πει να σφάξει μόνο τεσσεράμιση. Τέτοιοι μπάσταρδοι χάλασαν το καλό μου όνομα.

Πάντως καλή του ώρα όπου έπεσε με τα καβούρια του «πάντα τα λάφυρα των πόλεων τούτων και τα κτήνη ελαφυραγώγησαν εις ευτούς οι υιοι Ισραήλ. Τους δε ανθρώπους πάντας επάταξαν (έσφαξαν) εν στόματι μαχαίρας, εωσού εξωλόθρευσαν αυτούς. Δεν αφηκαν ουδέν έχον πνοήν (ούτε γάτα).» Αυτά κατέγραψε το παλικάρι μου στα πρακτικά του «Ιησούς του Ναυή» , κεφάλαιον ΙΑ’ εδάφιον 14.
Ενόσω έκανα αυτά τα θαυμάσια στην Παλαιστίνη παριστάνοντας το Θεό άρχισα να διαβρώνω τα ιερατεία της μητροπολιτικής Ελλάδος, Ελευσίνος κυρίως, όπου προωθώντας δικούς μου ανθρώπους σαν ιερείς πλασάρισα τη λατρεία της ΕΒΑΪ του θηλυκού εβραϊκού ιερατείου ή ΑΒΩΧΕΪ, εμού όντως του ΙΑΒΕ άρρενος ΙΕΧΩΒΑ.

Όπως καταλαβαίνετε λόγω έμφυτου πανουργίας, Εβάϊ υπήρχε όσο υπήρχε και Ιαβέ όπερ μεθερμηνευόμενον επρόκειτο για άλλες 72 δικές μας σκατόφατσες που θα φρόντιζαν να αναπαράγονται στην Ελλάδα με κέντρο επιχειρήσεων τα μυστήρια της Ελευσίνας, κάνοντας έτσι ώστε να εξαφανισθούν οι αρσενικές θεότητες από την Ελλάδα διότι χωρίς αρσενικό τμήμα πολιτισμού, η θηλυκή Ελλάς θα παρέμεινε πολιτισμικά άτεκνη. Δια τούτο και τόσες γυναίκες στα μέσα και στα έξω της Αθήνας, Δήμητρα, Περσεφόνη, Αθηνά και το παρακολουθούν γυναικομάνι της πομπής των Παναθηναίων. Οι Δελφοί κατάλαβαν τη βρώμα των «θηλυκών» 72 της Ελευσίνας και ενώ λειτουργούσαν σαν ΔΕΛΦΥΣ δηλαδή μήτρα της ΗΡΑΣ προϊσταμένης θεάς, ανακήρυξαν προϊστάμενη θεότητα τον ΤΡΩΟ ΔΙΑ και τον ΤΡΩΟ ΑΠΟΛΛΩΝΑ, δηλαδή θεότητες αρσενικές. Παράλληλα δόθηκε από Δελφούς εντολή στην Ιωλκό να διατηρήσει πάσει θυσία τη λατρεία του Απόλλωνα ώστε να μην χαθή ο άρρην ελληνικός πολιτισμός μετά την καταστροφή της Τροίας. «ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΘΗΛΥ ΣΕ ΑΡΡΕΝ, Από το Αντεστραμμένο θήλυ –)ΨΙΛΟΝ στο σημερινό άρρεν (-ΨΙΛΟΝ »
Οι μόνες πόλεις που μας αντιστάθηκαν ήταν οι Αχαρνές Αττικής του Θεού Άρη και ο Ιωλκός του Θεού Απόλλωνα.

Τις υπόλοιπες τις κάναμε κόσκινο και όταν το 1037 π.Χ. ανέβηκε στο θρόνο του Ισραήλ ο σοφός ραββίνος και μαύρος μάγος Σολομών έστειλε στα ελληνικά ιερατεία ένα μπουκέτο από ραββίνους δια θρησκευτική μετεκπαίδευσιν.
Δεν χρειάζεται να πολυλογώ αλλά καταλαβαίνετε τι έκανε η νέα φουρνιά μαζί με τους 72 δικούς μου της Ελευσίνος.

Το ελληνικό καράβι άρχισε να βάζει νερά από παντού και ως δια μαγείας οι ελληνικές πόλεις επιδόθηκαν σε αγώνα αλληλοεξοντώσεως πράγμα που συνεχίστηκε μέχρι την ολική διάλυση της Ελλάδος το 168 π.Χ. απ’τους Ρωμαίους.

Άδικα οι Δελφοί αντιστάθηκαν καθότις άμα συμπεριφέρεσαι πολιτισμένα στους ανθρώπους του Ιεχωβά, δηλαδή του Σανχενδριν, είναι σαν να φέρεσαι πολιτισμένα στο μικρόβιο της σύφιλης, να! το γράφω και βγάζω εξανθήματα ωχράς σπειροχαϊτης.



Οι έλληνες πίστευαν ότι με την Διαλεκτική και τον Λόγο θα έβαζαν μυαλό στους 72 της Ελευσίνας αλλά δεν ήξεραν ότι οι 72 ήταν διαλεγμένοι απ’τα ωμότερα ραββινικά καθάρματα του πλανήτη. Όταν μάλιστα ήρθαν και οι καινούργιοι του Σολομώντα τότε τα ελληνικά ιερατεία από κέντρα έρευνας Φυσικής και Αστρονομίας και Οικολογίας και Μαθηματικών και Φιλοσοφίας έγιναν κέντρα μαύρης μαγείας ή Σολομωνικής. Ας είναι καλά το παιδί ο Σολομών έκανε το κατά δύναμιν.
Έτσι λοιπόν έχουμε και λέμε, 72 εγώ ο Ιεχωβά στη Χαλδαία συν 72 η γκόμενά μου η Αβωχεϊ στην Ελευσίνα εν έτει 1.000 π.Χ. αφού στήσαμε το παραγάδι κάτσαμε να τραβήξωμε κανένα ποτηράκι αίμα «τριετών κοριτσιών» κατά τις συνταγές της μαύρης Κάμπαλα και του Ταλμούδ, και να δουλεύει μόνη της η μηχανή ώσπου να περάσουν οι αιώνες μέχρι το σωτήριον έτος 680 προ Γιαχοσουά κοινώς, Ιησού, όπερ ερμηνευόμενον: «Ο Γιάχ είναι σωτηρία», του Γιάχ όντος εμού του Ιεχωβά, του Ιεχωβά όντος του Σανχενδριν, του Σανχενδριν όντος του Μπένεν Μπερίθ, του Μπενεν Μπερίθ όντος της μυστικής κυβερνήσεως του Ισραήλ. Σας μπέρδεψα;;



O.E.A. \\\]+[///

ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΕΙΚΟΝΩΝ kerberos-hellas

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ:

 
O Κίσσινγκερ έλεγε ότι αν μάθουν οι Έλληνες τη πραγματική τους ιστορία και το πολιτισμό θα γίνουν μεγάλοι και τρανοί...
ΩΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΘΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ !!!
 
Κάντε κλικ στο παρακάτω link για να κατεβάσετε το βιβλίο σε μορφή pdf:
 

2 σχόλια:

  1. Ευφυέστατο άρθρο.Δεν χάνουμε το κουράγιο μας.Παντα υπάρχουν Έλληνες που πάνω από την ζωή τους και τα παιδιά τους βάζουν Πατρίδα,Αξίες,Ιδανικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή